čtvrtek 28. prosince 2017

Poděkovat, zhodnotit a tak... Prostě je tu 2018!

Konec roku se blíží a s ním internet zaplavují shrnutí toho, co bylo, a plány na to, co bude.


Co tedy bylo?
Operace náročnější, než se čekalo, hoooodně dlouhá rekonvalescence a návrat k pohybu a normálnímu fungování. Nejlínější rok ze všech - z pohledu mého tréninku. Takhle málo jsem se nehýbala snad od doby, co jsem se naučila chodit! I v letech, kdy jsem měla zlomený kotník, jsem se vracívala rychleji. No dobře, byla jsem mladší :-)
Bylo i několik nových receptů a řada nových jídelníčků. Jak tady, tak hlavně na facebookové stránce.
Mám za sebou účast a vystoupení na několika konferencích. Projevila se ještě spolupráce na jednom velkém českém projektu. A založila a zahájila jsem ještě větší mezinárodní projekt, na který budu v příštím roce odkazovat.
Napsala jsem různé blogy, články, česky i anglicky. Mohli jste je číst tady, na webu Kalorické tabulky, ale třeba taky v newsletteru EASO i jinde.
Rozloučila jsem se se společností, se kterou jsem strávila několik let. Roky to byly plodné a zajímavé a poučné. A poučný byl i nakonec odchod a to, co jej doprovázelo. No, holt se někdy až na konci přesvědčíte, že odchod byl opravdu to nejsprávnější řešení.
Měla jsem nesmírné množství práce, které se koncem roku blížilo až absurdnosti. Protože jsem si ještě k tomu všemu zase zvyšovala kvalifikaci o další certifikát - a docela velký. Stal se ze mě oficiálně lektor tance, trenér tanečních sportů. A k tomu sekretář mezinárodního projektu URHealt4Life.

A co bude dál? Pořád hodně práce :-) Pořád jídelníčky a plány a nápady. Pořád články a blogy a posty a tipy a triky. Pořád články česky i anglicky. Pořád moje občanská práce samozřejmě, která platí hlavní účty :-) A taky hlavní projekt roku!

Hlavní projekt? Já! :-) Letos jste mohli být u toho, kdy jsem se vracela spolu s Kalorické tabulky a s touto stránkou, kde právě čtete, z místa ZPÁTKY NA STARTU do normálního stavu, rozhýbávala se doslova opět od prvních krůčků, protančila první hodiny, vrátila se opatrně i na flamenkový parket, zakoketovala si s latinou a pak už přidala konečně i první železo, na které jsem se neskutečně těšila. Silový trénink šel pomaleji (jako v téhle rekonvalescenci snad všechno), než jsem doufala, na svém ještě nejsem. A právě na to je tu příští rok!
Následující měsíce totiž budou ve znamení starého dobrého echt krušného tréninkového plánu, který zaplní řinčení železa (no dobře, až opadne ten nejhorší lednový nápor, teď to asi bude improvizace podle toho, který stroj či osa zůstanou volné), taneční boty, chodecké hole a jógová podložka.

V roce 2017 jsem se vrátila na trať, rok 2018 přinese hlavní závod. Rok 2017 byl rokem návratu a učení. Rok 2018 mě vrátí do starých kolejí a do plné formy! #doformysafrais #backtofit #fit2fat2fit

Žádné komentáře:

Okomentovat